La realitat virtual aterra en 2016
Després de molt temps intentant aconseguir el mercat de consum, és ara quan es preveu un ressorgir important de la tecnologia VR (virtual reality) amb una qualitat sorprenent, potents processadors i unes pantalles que poden introduir-nos en un món audiovisual encara desconegut i sense precedents.
La realitat virtual ha renascut i ho ha fet amb força, aquesta vegada, per instal·lar-se de forma important en el nostre dia a dia. S’espera que en 2016, es veguin a tot el món 14 milions d’unitats de dispositius de realitat virtual i a partir de llavors el creixement d’aquesta tecnologia ja no tindrà límits. El problema que sempre ha frenat la realitat virtual és la dificultat per implementar aquesta tecnologia amb èxit en la vida real, el poder aconseguir crear una imatge amb diferents perspectives perquè l’usuari tingui la sensació de que es troba en un món tridimensional, en un entorn envolupant de 360 graus.
Algunes empreses ja estan apostant per l’experiència en primera persona, per aquesta tecnologia amb dispositius, en la majoria dels casos auriculars i visors, que submergeixen a l’usuari a un altre món, en un altre lloc tridimensional. I en 2016, aterren importants productes com el HTC Vaig venir, Oculus Rift (Facebook) o Project Morpheus (Sony).
Encara que el principal ús que s’espera d’aquesta tecnologia és aplicat al sector dels jocs de realitat virtual, al gaming, i als mons digitals creats per ordinador, el veritable repte està aquí. I no és un altre que el desenvolupar nous continguts i un futur ple de possibilitats i experiències noves que modifiqui la nostra forma de viure el dia a dia.
Des de Stereo Rent, hem desenvolupat diversos projectes en els quals hem inclòs el VR i ha donat existents resultats, especialment en presentacions i llançaments de producte.
Disposem dels equips i el personal especialitzat per posar-ho en practica i us ajudarem aportant tot el nostre coneixement a la vostra idea d’esdeveniment.